maanantai 20. syyskuuta 2010

Pakko saada


Mikähän oli tullut minun kävijälaskuriin?
Huomasin jokin aika sitten ettei se toimi, mutta
ajattelin niiden alkavan toimia itsekseen jossain vaiheessa.
Höpö ajatelmia moiset!
Piti ladata uudelleen ja nyt sitten
aloitettiin tietenkin nollasta :(




Onko teillä koskaan sellasta tunnetta,
että "toi on PAKKO saada!!!" ?
No on tietenkin ;)
Minulle tulee se tunne useinkin...
varsinkin kun on suklaasta kyse :D
Mutta toinen heikkouteni on, uskokaa tai älkää

PÄIVÄPEITOT !!!

Meillä on tosi monta päiväpeittoa,
mutta aina vaan niitä pitäisi saada lisää
kun markkinoille tulee toinen toistaa ihanampia
päiväpeittoja ja tietenkin juuri sellaisia
jotka just sillä hetkellä miellyttää silmää.
Minun mies on jo ihan ihmeissään tästä asiasta.
Monta kertaa olen kuullut että:
"Eikö noita nyt ole jo ihan riittävästi???".
No juu ja ei!
Tämän 16 vuoden yhteiselon aikana
olen kuitenkin raaskinut myydä pois
peräti 4 päiväpeittoa.
Eikö se ole kuitenkin aika paljon??

Päiväpeitot on muutenkin aika näppäriä.

1. Ne on tosi hyviä teltassa kokonsa puolesta!
2. Ne on tosi hyviä myös talvella laavu retkillä,
kun saman peiton alle mahtuu lämmittelemään
monta ihmistä kerralla.
3. Ne on hirmuisen hyviä majojen rakentamisessa!
4. Niillä voi uudistaa myös sohvat, joka on tietenkin
halvempaa kuin ostaa kokonaan uudet sohvat ;)

Puhumattakaan siitä kuinka näppärästi
päiväpeittoa vaihtamalla saa muutettua
koko huoneen tunnelman
kesäiseksi tai jouluiseksi.

Tai keväiseksi tai syksyiseksi tai romanttiseksi tai hempeäksi tai iloiseksi tai lämpimäksi tai tai tai tai..............

Nyt minulle tuli taas se tunne, O-OUU!!
Minä en tiedä mitään syytä miksi
en tilaisi sitä!
En kerta kaikkisesti keksi mitään syytä,
en vaikka olen koko päivän yrittänyt keksiä!
Olen oikein työstänyt sitä asiaa että keksisin, mutta ei!
En keksi ;)

Tää mun on PAKKO saada!!!


Sanokaa nyt, että olen ansainnut sen!
Sanokaa jotta mun mieskin näkee, että
olen sen ansainnut ;)

-Mari-

2 kommenttia:

Suvimarja kirjoitti...

Peittohan on aivan ihana! Tottakai sun täytyy se saada :)

Jeppu kirjoitti...

Eikä pahan hintainenkaan, oikeastaan tosi halpa!!! Ihailin samaista peittoa<3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails