maanantai 1. marraskuuta 2010

Herkkulakkoa ja joululahjojen pohdintaa


Tänään alkoi minulla ja isännällä herkkulakko.
Tämä kestää jouluun asti, sillä eihän jouluna voi olla
ilman suklaata ja kaiken maailman ihania herkkuja ;)
Mutta mitenkäs nyt sais ajatukset jonnekin
ihan muualle ettei koko ajan ois herkut mielessä??
Ei ole montaa tuntia tätä päivää mennyt ja
jo kiersin äsken kaappeja läpi, kunnes
muistin että "ai niih!" :D
Ei tule olemaan helepot päivät!
Ei mulle eikä varmaan muillekaan
jotka joutuu seuraamaan minun hermostunutta
liikehdintää ja kiukkuilua.
Pitäis keksiä joku sokeriton korvike,
mutta MITÄ?
Ja jotain niin mielenkiintoista tekemistä
että se vie ajatukset mennessään!
Reippaat 8 viikkoa JOULUUN!
Eli pitäis varmaan ihan oikeasti jo tietää
mitä sitä hommais lapsukaisille lahjaksi.
Mutta kun en tiedä!
Oisko ideoita???
Neiti Kesäheinä on nyt 5kk joten
tyttö ei kovin kummoisia osaa vielä kaivata ;)
Mutta sitten:
Herra Elohopea 5v.
Herra Ikiliikkuja 8v.
Herra Älynväläys 10v.
Neiti Villivarsa 12v.
ja
Neiti Haaveilija 15v.
Isompien toiveet on niin kalliita että pitäis varmaan
lähteä iltatöihin kuukaudeksi että ne saisi kustannettua ;)
Ja kun pitäisi kuitenkin muistaa se Joulun
perimmäinen tarkoitus, joka ei suinkaan ole
kalliiden lahjojen kattoon asti
ylettyvä kasa!
Ideoita siis otetaan vastaan ilomielin :)
Ihanaa alkavaa viikkoa!
-Mari-

2 kommenttia:

kisu kirjoitti...

Kiva kun olit blogiini jättänyt kommenttia, siten minäkin löysin tieni tänne blogiisi.
Toi herkkulakko olisi hieno ajatus, munkin pitäisi varmaan yrittää...

Mukavaa alkanutta marraskuuta!
-kisu-

Suvimarja kirjoitti...

Mulla on nyt vähähiilihydraattinen dietti menossa, siinä saa syyä rasvasia sapuskoja, niin se korvaa sitä makealla herkuttelua.Jotkut on silla laihtuneet tosi hyvin. Mulla ei ole vielä isompaa tulosta tullu, mutta olen vasta pari viikkoa ollut sillä.
Mulla on yleensä makeanhimot vähentyneet, kun ei syö niitä. Nälkä kasvaa syödessä, pitää paikkaansa..
Mutta jouluna kyllä mässään oikein kunnolla!

Mun blogissa on muuten sinulle haaste!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails