torstai 23. kesäkuuta 2011

Kasvun ihmeitä

En edelleenkään omaa vihreitä peukaloita.
En vaikka olen vähän yrittänytkin sitä opetella.
Niinpä olikin suuren suuri ihme kun tänään huomasin pensastomaatissani
RAAKILEEN!! 
Ei ole todellistakaan :D
Luulin jo täysin että ei me noista satoa saada mutta tämä oli positiivinen yllätys.


Kuten tästä minun kukkapenkistäkin voi sen huomata, että en oikein noihin
kukkasiin ole erikoistunut. Varsinkin kukkapenkkien kitkemiset ei
ole minun hommaa...
> Liljat ja lupiinit kukkivat sulassa sovussa ;)
Olipa siellä nokkosiakin iso puska, mutta mies antoi niille lähdöt.


Sen sijaan purkkeihin on kivaa ja helppoa laitella kukkasia kasvamaan.
Tämä ihanuus lähtee huomenna mieheni isän 70-vuotis päiville
onnittelemaan sankaria :)


Ja nämä nelijalkaiset karvapallerot on ihan mukavia kasvatettavia,
vaikka aiheuttavatkin toisinaan huolta. Onneksi aiheetta!
Mutta minä olen sellainen hätähousu että heti olen soittelemassa
el.lääkärille jos pikkuisenkin katson aihetta.
Nyt nämä pennut ovat 3viikon vanhoja ja painot on nousseet hienosti.
Nyt kun vaan vielä kiinnostuisivat kiinteästä ruuasta, ei oikein meinaa kiinnostaa.
Näitä olikin sitten 4 poikaa ja 1 tyttö.
Vain yksi vasta varattu, joten jos kiinnostaa niin yhteydenottoja voi laittaa
sähköpostiin ;)


Rauhallista Juhannusta kaikille!!
Pitäkää itsenne ja rakkaanne pinnalla!!

-Mari-

1 kommentti:

Katariina kirjoitti...

Hyvää juhannusta teidän perheelle :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails