sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Pihalla

Isosiskon opastuksella oppii :)




Ensimmäinen kukkaistutus syksylle laiteltu.
Vielä tekis mieli tehdä yksi istutus sinkkisoikkoon.
En kovin paljon laittele yleensä,
kun sitten ne jää kuitenkin lumen alle.
Ja talvella on kiva laitella ihan toisenlaisia 
kaunistuksia pihalle...
On oltu koko viikonloppu ulkona ja ilma
onkin suosinut, lukuunottamatta tämän päivän
kylmää tuulta.
Nyt hyydyttää!!
Ei jaksa tehdä enää yhtään pihatöitä.
Jotain pientä näperrystä vois kyllä tehdä täällä sisällä,
jos vaan tuo pienin antaisi äidille sellaisen hetken :)

-Mari-

5 kommenttia:

Katariina kirjoitti...

Kaunis istutus!

Senni kirjoitti...

Kanervat/callunat on niin kauniita kukkasia, niistä saa upeita asetelmia luonnon omien antien kanssa loihdittua. :)
Mukavaa alkavaa viikkoa!

Marge kirjoitti...

Eka kuva niiin suloinen!:)
Ihanat syysistutukset! Minulla on oranssin keltaisia astereita, vielä callunaa ja havuja myös joukkoon, niin se on siinä:)
Kivaa viikonloppua!♥

Marge kirjoitti...

Ps. Edellisen postauksen kirjat kelpaisivat minullekin joululahjaksi, kuuleekohan joulupukki, jos kuiskaan sen...;)

Mari kirjoitti...

Katariina: Kiitos :)

Senni: Minäkin tykkään molemmista, mutta olen ihan poropeukalo kanervien kanssa. Ne aina vaan karisee mun hoidossa. Niinpä callunat on enempi mun juttu. Viime syksynä mulla oli koristekaali asetelmia, nekin on toki kivoja :)
Mukavaa viikkoa sullekin!

Marge: Kyllä, kyllä! Nyt kannattaa kuiskia jo joululahjoista :)
Minä olin hätähousu ja omatoiminen, joten toivoin, tilasin ja sain :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails