keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Jalka löysi hatun

Millonhan lie, en ees muista...
Noh tämän vuoden puolella kuitenkin ostin pöytälampun.
En tykännyt siitä kuvusta, mutta jalasta tykkäsin ja 
siksipä se tuli ostettua.
Olen nyt sitten etsinyt siihen sopivaa kupua.
Yksi kupu oli mielessä yhdestä verkkoputiikista jota
monen monta kertaa kävin ihastelemassa, mutta
pihiys iski joka kerta enkä raaskinut tilata.
Eilen sitten mulla oli se ihan oma päivä, 
omassa seurassa ja ihan rauhassa :)
Kiertelin kaupungilla ihastellen, hypistellen sekä jotain
vähän ostellen lähinnä lapsille, tietenkin ;D



Clas Ohlsonilta sitten pisti silmääni tuo lampun varjostin.

Aika kiva!
Äsken tuossa vaan mietin että onkohan se sittenkin 
liian pieni tuohon jalkaan....
Sanokaa te!




Tänään alkoi minun kolmen päivän yh-putki.
No kaksi vanhinta lähtikin aikaisin aamulla,
ennen kuin minä ees heräsin, linja-autolla kaupunkiin.
Minä kävin kahden nuorimman kanssa aamupäivällä 
perhekerhossa ja kaksi keskimmäistä
on viettäneet aikaa kavereidensa luona
ja kirjastossa.
Nyt sitten ihan vaan rauhallista (I hope so!!)
keskiviikko iltaa vietellään kynttilöiden 
valossa ja ehkäpä vähän lautapelejä pelaten.

-Mari-

3 kommenttia:

Nina kirjoitti...

Onko Ohlsonilla tuollaisiakin,tahtoo kans,yksi lampunjalka pyöris kaapissa ilman varjostinta...Ei minusta pieneltä näytä kun on tuolleen niinku korkia malli...hyvännäköinen!

Katariina kirjoitti...

Hyvältä näyttää!

Mari kirjoitti...

Nina: Juu-u, kyllä siellä oli. Ja oiskohan ollu viittä eri kuosia eikä hintakaan ollut paha > n.5€ ;)

Katariina: No kiva :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails