sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Kun ei tajua niin ärsyttää!!!

Täällä oli perjantaina meidän 14v tytön kaverisynttärit.
Äkkiä pöytä koreaksi ja itse muiden lasten kanssa "evakkoon" kaverin luo.



Ihan olivat osanneet iisisti olla :)

Mutta tuohon otsikkoon:
Ärsytysmittari on kyllä nyt täysin kaakossa!
Olen puhissut ja puhkunut TAAS tässä nyt pari tuntia tämän blogin taustakuvan kanssa.
Joskus tuli ladattua tuo muffinssikuva tuonne (html-koodi)  ja nyt en saa sitä pois!
Ilmoittaa ettei sitä kohtaa, siis mihin sen koodin oon joskus kopsannut, 
voi jättää tyhjäksi. Että siellä pitäis olla sitten ees jonkinlainen html-koodi(KO???)!
Mutta kun haluaisin sen olevan vaikka ihan vaan valkoinen.
Nyt sitten tuonne otsikon taaksekin sain jotenkin ihan ihmeellisesti tuollaisen
punaisen taustan. Älkää vaan kysykö miten!!
En todellakaan tiedä mitä menin tekemään :(

Toinen homma on kuvan muokkaaminen oikeaan kokoon tuohon
otsikon alle. Osaan kyllä pienentää kuvan (paint ohjelmalla) mutta
siihen jää kuitenkin valkoiset reunat.  Tai miten sen nyt kertoisin...
No lataampas sen kuvan tänne:


Siis sitä valkoista jää tälleen tänne asti.
Kuva on pieni juu juu, mutta kattokaa nyt.
Onhan tässä nyt jotain pahasti pielessä mitä mun pää ei nyt
tajua. Auttakee tyhmää!!!
Voisin vaikka sähköpostiinkin ottaa mielelläni nyt joltain ystävälliseltä
apuja vastaan tän asian kanssa.
Mun pää ei ymmärrä eikä hermot enää kestä!
Moneen kertaan olen tätä asiaa pähkäillyt ja kun varapäreetkin on
tullut tuhlattua niin olen jättänyt asian sikseen ja tyytynyt tähän.
"Paneudun tähän asiaan joskus toiste......"
Mutta pakko se on todeta että itseopiskellen en tässä
asiassa viisastu vaikka kuinka noita asetuksia väännän ja käännän.

-Mari-

2 kommenttia:

Irmastiina kirjoitti...

Voi, apuja en osaa sinulle antaa:(
Itselläni kuva blogin nimen alla itsestään oli pienentynyt ja en saanut enää normi kuvaa siihen laitettua, joten anti olla ilman kuvaa...☺

Lovviisa kirjoitti...

Oi kun ossaisinkin auttaa mutta aikasa tumpelo olen näissä juttuissa, isännän ja nuorison avulla monasti täälläkin ettenpäin selevitään :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails