maanantai 6. helmikuuta 2012

Kuvahaaste, päivä 5 > vanha kuva

Kääks! 
Tässä nyt on sitten minun pärstä.
Olen kuvassa 16-vuotias.
Huomatkaa etuhiusten "juppikukkula" :D
Omasta mielestänihän en ole muuttunut yhtään, vaan pidän
itseäni ikinuorena mutta tuo kuvaus sai omat teinini > 16v ja 14v
purskahtamaan nauruun, joten kai mä sitten vähän, huom!
VÄHÄN olen muuttunut vuosien varrella ;)


Päivä 1: Omakuva 
Päivä 2: Suosikkitavara
Päivä 3: Perheenjäsen
Päivä 4: Harrastus
Päivä 5: Vanha kuva
Päivä 6: Teema "vihreä"
Päivä 7: Kuva jota en koskaan julkaissut
Päivä 8: Suosikki kuva
Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Teema “valo”
Päivä 14: Talvikuva
Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva
Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet
Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Teema “erilaiset”
Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kesäkuva
Päivä 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina
Päivä 27: Teema ”kaksi”
Päivä 28: Sää
Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva

Kerrothan jos olet ottanut tämän haasteen vastaan!
Mielelläni tulisin kurkkaamaan sinunkin kuviasi :)

-Mari-

2 kommenttia:

Ergeivaan kirjoitti...

Oikeesti oot kohta joku teini uudestaa :D Ne sun kengätki! Ja muutenki. Kyllä mamma laittaa vaa mustat legginssit jonkun kivan paidan ja saappaat! Huhhu !:D Noi sun hiukset on kyl ... HAHHA :D:D:D Siis noi etuhiukset! Söpöä! Mut kyllä mä oikeesti nauroin sille et oot ikinuori yhä. Paitsi taidan perua mun naurut kohta :D

Mari kirjoitti...

Onneksi mulla on kaksi muotitietoista tytärtä ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails