tiistai 27. maaliskuuta 2012

Keskeneräiset

Keskeneräisiä töitä ei pitäis näyttää, mutta nyt en malttanna.
Juuri silitetyt ja silmät päähänsä saanut pöllöparvi pötkähti
sohvalle katselemaan suurta maailmaa :)


Pikkuisen verran hitaasti edistyy nää mun hommat, joten kiire taitaa
vielä keretä tulemaan ennen h-hetkeä. Mutta sehän on normaalia, ainakin mulle ;)

Työhaastattelun tiimoilta tuli tänään mulle sähköpostia että en saanut sitä paikkaa.
Voi että otti päähän! Ja ottaa vieläkin....
Olin NIIN motivoitunut lähtemään töihin ja toivoin NIIN kovasti pääseväni
juuri siihen paikkaan, ja näin nyt sitten kävi.
Eli olen taas lähtöviivalla, mutta mihin?? 
En todellakaan tiedä. 

Nyt voisin kyllä suunnata sänkyä kohti, kun tuo kellokin on jo 
ihan liikaa. Palataampa siis taasen :)

-Mari-

2 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Ihanat pöllöset ja sitten vaan seuraavaan haasteeseen ja syksyllä kurssittelemaan, ideoita sinulla on ihania jaettavaksi!
Ilona

Mari kirjoitti...

Kiitos Ilona!
Ideoita kyllä riittää, vaan aika on rajallinen toteuttamiseen ;)
Kiva kyllä päästä sitten kurssin kautta ideoimaan ja toteuttamaankin yhdessä toisten näpertelyyn innostuneiden kanssa :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails