sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Kevättä vai pääsiäistä?


Tälläisen pesän rakentelin, vain hautoja puuttuu ;)
Eihän tuo nyt välttämättä pelkästään pääsiäiskoriste ole, kai tuota
voi muulloinkin katsella....??

Käykääpäs katsomassa esikoiseni blogista *klik* mitä ihanaa hän minulle teki!!
Olen niin ihastunut siihen etten voi olla silittelemättä sitä joka kerta 
kun kyseisessä huoneessa käyn ;D 
Nyt pitää sitten löytää tai tehdä siihen kivat rasiat joihin laittaa
pikku tavaraa kuten pinnit ja hiuspompulat.

Meillä meni sunnuntai ihan super nopeasti ohi!
Käytiin Martta-koiraa näyttämässä kasvattajalle ja sillä reissulla
menikin sellaset 4 tuntia. Kotiin tullessa pikaisesti ruokaa ja sitten
suunniteltiinkin jo tulevaa viikkoa ja mietittiin kuka on missäkin ja milloin.
En kerennyt edes kevät harrastukseni pariin, joka on jään hakkaaminen
pihasta. Mies pisti vesipumpun kaivoon joka pumppari vettä kaivosta
jäätikölle, joten huomenna sitten varmaan jäätkin irtoaa paremmin kun vesi
on tehnyt puroja jään alle. Ai että se on niin terapeuttista hommaa!!! :)

Minulle tuli illan suussa puhelu. Minua pyydettiin kylämme kevät myyjäisiin
myymään omia tekeleitäni :O Siis minun! Askarteluja, ompeluita ym. väkerryksiä.
Lupauduin sen enempää asiaa ajattelematta ja vasta hetki puhelun jälkeen
tajusin mitä tuli luvattua > vähän hidas sytytys :D
Noh, ompahan tässä kuukauden verran aikaa väsätä...
Vähän jänskittää kyllä haluaako kukaan niitä sitten ostaa. Tarviisin roiman 
annoksen itseluottamusta nyt! Koska selvästi joku ainakin uskoo mun taitoihin,
ei kai minua muuten olisi pyydetty, eihän?
Suunnittelin jo mitä aion tehdä sinne, laittelen sitten kuvia myyntipöydästäni
kunhan ne  myyjäiset on :)

Ihanaa ja toivottavasti aurinkoista tulevaa viikkoa!!!

-Mari

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails