torstai 1. maaliskuuta 2012

Perhosia

Tuunauskurssilla tehdyt perhoset lensivät päin ikkunaa ;)



Ja mulla on perhosia mahassa!!!
Huomenna olen menossa työhaastatteluun. Viime kerrasta onkin 11 vuotta aikaa,
joten ihan pikkusen verran jänskittää. Maha kääntyy ylösalaisin joka kerta kun 
ajettelenkin asiaa. Voihan kääk! Toivottavasti en oo huomenna ihan jäykkänä siellä!

Muutenkin pukkaa kaikenlaista uutta ja ihmeellistä tässä....
Tarjottelin itseäni tänään kansalaisopistolle opeksi ja vihreää valoa sieltä näytettiin,
JES!
Eli suuria muutoksia tulossa tämän mamman elämään.
Kotiäippänä olen ollut 17 vuotta, lukuunottamatta yhtä kesätyöpaikkaa jolla
kustansi silloin itselleni ajokortin + kerhotätien tuuraamista muutama vuosi
takaperin herra Elohopean ollessa kerhoikäinen, joten hän oli mukana.
Ja ompa mulla muutakin virikettä suunnitteilla mutta niistä sitten myöhemmin,
myöhemmin.....
Pitäkäähän mulle huomenna peukkuja!

-Mari-

1 kommentti:

LilleRii kirjoitti...

Onnea huomiselle! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails