sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Maatuskapehmo

Täällä ollaan taas!
On ollut sellainen "luova tauko" vähän kaikesta.
Tai mielessäni olen kovasti suunnitellut uusia tuulia, mutta en ole oikein
saanut mitään oikeasti tehtyä sen eteen.
Mutta eikös sitä sanota että "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty" ;)
Tähän pitää luottaa!!



Viimeisen parin viikon aikana olen saanut paljon kehuja tekeleistäni ja 
sen verran kiinnostustakin ne ovat herättäneet että nyt niitä myydään mm.
SisustusPuoti KatinKaassa ja niitä on pyydetty myyntiin myös ulkomaille.
Tästä kovasti innostuneena olen nyt sitten pistänyt taas itseni käyntiin!
Eilen haettiin varastosta vanha ruokapöytämme olohuoneen toiseen päähän
josta tuli minulle ompelupöytä. Ihanaa! Enää ei tarvitse kipeyttää selkäänsä
leikkaamalla kankaita lattialla ja ompelemalla olohuoneen matalalla pöydällä,
istuen sohvan pehmeällä reunalla. 
Tänään sitten syntyi heti koevedos Maatuskapehmosta.
Testasin piirtämääni kaavaa ja kasvojen kirjailua. Näytti onnistuvan :)
Tästä maatuskasta tuli neiti Kesäheinälle lelu, mutta myytäviin pehmoihin kirjailen sitten
mustalla hiukset + silmiin tulee ripset. Nyt minulla ei ollut sitä mustaa lankaa kun unohdin
sitä eilen käydä ostamassa vaikka piti :/
Seuraavaksi uusi pingupehmo jonka kaavaan tein suuria muutoksia....

Aurinkoista sunnuntaita teille kaikille :)

-Mari-

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails