torstai 10. toukokuuta 2012

Velttoileva kotiäiti?

Lööpeistä bongasin taas jutun joka sai karvat nousemaan pystyyn :/
Uskaltaisin väittää ettei kyseisellä "tyypillä" ole kokemusta kotona olemisesta,
että kannattais kokeilla ensin ennen kuin alkaa "järjenjättiläiseksi".
Kuvat kertokoot murto-osan minun viikostani....






Meidän viikkoon on kuulunut myös yksi umpparileikkaus, lääkäriä, silmälääkäriä,
sekä tietenkin ne arjen perus touhotukset > pyykkäykset, ruuanlaitot, siivoukset sun muut...
Olen ajanut neljän päivän aikana reippaat 600 kilometriä!
Suostuisikohan kyseinen herra ylijohtaja tekemään tämän kaiken tällä palkalla,
vuodesta toiseen, kehuja ja arvostusta saamatta ja vallankin jos
sitten vielä sanottaisiin velttoilijaksi????
Kysympähän vaan ;)

Aurinko hukassa mutta ei anneta sen, eikä minkään muunkaan lannistaa!
Minä lähden ostamaan lauantaina kesää aina yhtä ihanalle puutarhalle :)
Joko teillä on osteltu kukkasia?
Palataampas taas linjoille jahka keretään!!

-Mari-

2 kommenttia:

Irmastiina kirjoitti...

Miehen suusta voi kuulla ihan mitä vaan....:(
Päivääkään, kun ei ole ollut koti isänä.

Mari kirjoitti...

Irmastiina: Onneksi oma mieheni ei kuulu samaan kastiin! Tietää mitä kotona olo vaatii ja on itse sanonut että hänestä ei siihen olisi ja siksi on ylpeä siitä mitä minä olen tässä tehnyt n.17½ vuotta :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails