torstai 7. maaliskuuta 2013

Lisää pieniä käsitöitä

Minä näpertelin eilen tällaisen pöllön huovasta. 
Täytteenä on vähän vanua.
Esikoinen varasi tämän heti itselleen laukun koristeeksi.


Herra Elohopea (7v) puolestaan teki minun kanssa yhdessä
tällaisen tyynyn. Poika kuvitti tyynyyn kuvan itsestään talvivaatteet päällä.


Tänään täällä tuoksuu leipä :) Voiko olla parempaa kuin uunituore leipä??
EI!!

Eilen illalla käytiin miehen kanssa ostoksilla ikealla.
Piti oikein työautolla lähteä kun henkilöautoon ei ois ostos mahtunut ;)
Hih! Minä oon niin onnellinen tuosta ostoksesta.
Niin onnellinen että iski oikein siivousinspiraatio päälle.
Ostoksesta lisää myöhemmin kunhan saadaan kaikki paikat
asettumaan niin kuin suunnittelin....

Ihanan aurinkoista TORJANTAITA!!!
-Mari-

4 kommenttia:

Vekarus kirjoitti...

Ihana tyyny!

PS. Oletko varma, että tuo robottitodistus on tarpeen, minun ainakin on välillä vaikea todistaa, etten ole, kun noista on niin vaikee saada selvää :-)

Sarppu kirjoitti...

Ihana pöllö, sopis mun siskolle, kun on ihan pöllöhullu .)

Mari kirjoitti...

Vekarus: Mielestäni olin jo kertaalleen asetukset niin asettanut ettei sitä robottitodistusta tulisi. Noh, nyt on asetuksia käsitelty uudelleen. Jospa sitä ei nyt tulis.

Piipe Elch kirjoitti...

Olipa sievä pöllö! Blogisi vaikuttaa muutenkin mielenkiintoiselta. Laitanpa sen omaan blogilistaani! Hyvää kevättä!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails