perjantai 11. heinäkuuta 2014

Löytöostos ja väriä lautaselle

Ihastelin joskus keväällä näitä h&m:llä myytäviä mukeja ja kulhoja.
Tuo kuvio on vaan niin ihana!
Silloin mukien hinta oli jotain pikkuista vaille 5€/kpl enkä
pihinä raaskinut niitä silloin ostaa joten tyydyin vain ihastelemaan.
Noh, nyt sitten juhannuksen jälkeen oli minun  ns. vapaapäivä
joka vietin kirppareita kierrellen ja kuopion matkuksessa shoppaillen
ihan yksin ja oikein rauhallisesti sekä pitkän kaavan mukaan :)
Ja kuinka ollakaan! Nämä mukit olivat tarjoushyllyssä euron kappale!!
Niinpä minä sitten nappasin niitä mukaani ja hymyni oli taatusti 
ihan korvasta korvaan :D
Niitä kulhoja ei näkynyt, joten ne oli varmaan myyty jo loppuun.


Tässä taannoin jouduin kovien vatsakipujen takia sairaalaan muutamaksi päiväksi
ja se, kieltämättä, hieman säikäytti ja pisti mietityttämään
omaa ruokavaliota. 
En ole KOSKAAN tykännyt kypsennetyistä kasviksista,
niinpä olen niitä sitten vain raakana rouskutellut.
KUNNES yhtenä päivänä mies teki itselleen ja lapsille
porkkana-lanttu-kesäkurpitsa "hässäkkää" ihan vaan pannulla hyvin
hauduttaen kannen alla ja kevyesti maustaen.


Minäkin sitten rohkaistuin maistamaan ja voi vitsit että oli hyvää :)
Niin hyvää että tein kahtena sitä samanlaista vielä kahtena päivänä 
sen jälkeekin ja korvasin niillä perunan :D
Minä, joka aina olen ollut vannoutunut potun syöjä ;)

Että kyllä sitä vielä vanhanakin oppii jotain uutta!

-(ikiteini) Mari - 

1 kommentti:

Irmastiina Ruusukummusta kirjoitti...

Hih onneksi uskaltauduit maistamaan..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails